خرید اتریوم و متیک و ارسال به متامسک

خرید اتریوم و متیک و ارسال به متامسک

پس از ایجاد کیف پول در متامسک، اکنون زمان خرید اتریوم یا متیک (ارز دیجیتال پلی گان) و ارسال به کیف پول متامسک میباشد. اگر میخواهید در شبکه اتریوم فعالیت کنید بهتر است برای شروع حداقل معادل 200 دلار اتریوم خریداری نمایید و اگر میخواهید در شبکه پلی گان فعالیت کنید معادل 20 دلار ارز دیجیتال متیک Matic کفایت میکند.

خرید اتریوم و متیک از صرافی های ایرانی

برای این کار میتوانید از صرافی های ایرانی مستقیم اتریوم یا متیک خریداری نمایید، یکی از این صرافی های ایرانی که نسبتاً معروف میباشد، سایت تبدیل است که امکان خرید مستقیم اتریوم و متیک با تومان را برای شما فراهم میسازد و همچنین میتوانید با خرید تتر و تبدیل آن به اتریوم، آن را به کیف پول متاماسک خود ارسال نمایید.

صرافی تبدیل جهت خرید اتریوم و ارسال به متاماسک

پس از ورود به صرافی بر روی دکمه ثبت نام بزنید و از طریق شماره موبایل خود و رمز عبور جدیدی که تعریف میکنید وارد سایت شوید. سپس لازم هست که ایمیل خود را نیز تایید کنید.

در مراحل بعدی نیز لازم است سایر اطلاعات شخصی و مراحل احراز هویت را انجام دهید. با توجه به سخت گیری بیشتری که امروزه نسبت به صرافیهای رمز ارز داخلی صورت میپذیرد ، انجام این مراحل در اکثر صرافی ها اجباری است و از لحاظ لزوم احراز هویت چندان تفاوتی بین صرافی ها وجود ندارد.

پس از احراز هویت و تأیید حساب، شما میتوانید با استفاده از درگاه بانکی اقدام به شارژ حساب ریالی خود نمایند. پس از شارژ حساب، بلافاصله با استفاده از سیستم سفارش گذاری می توانند درخواست خرید ارز دیجیتال اتریوم یا متیک مورد نیاز خود را با قیمت و مقدار دلخواه در سایت ثبت نمایید و در صورت مچ شدن با قیمت فروشنده، میتوانید سفارش خود را تکمیل نمایند.

پس از تکمیل خرید، کیف پول مربوط به ارز دیجیتال خریداری شده به صورت اتوماتیک شارژ خواهد شد. سپس، امکان درخواست برداشت ارز دیجیتال از کیف پول اختصاصی هر کاربر و انتقال آن به کیف پول متاماسک میسر خواهد بود.

در حال حاضر به هر کاربر به ازای هر ارز یک کیف پول اختصاص داده می شود. واریز اتریوم از طریق آدرس اختصاصی کیف پول مربوطه ممکن خواهد بود. در حال حاضر سایت تبدیل هیچ گونه هزینه اضافی بابت واریز یا برداشت از کیف پول کسر نمی نماید.

برداشت ارز دیجیتال نیز، با وارد کردن آدرس کیف پول مقصد مربوط به متاماسک که در آموزش قبلی آن را ایجاد نمودیم ممکن خواهد بود و هزینه‌ی برداشت رمزارز نیز صرفاً مبلغ مورد نیاز برای انتقال آن در شبکه بلاک چین اتریوم و متیک خواهد بود و سایت تبدیل هیچگونه هزینه اضافی را دریافت نخواهد کرد.

تبدیل و انتقال از طریق صرافی کوینکس

یکی دیگر از صرافی های محبوب ایرانیان صرافی کوینکس میباشد. صرافی کوینکس به راحتی با ایرانیان کار میکند و مانند بایننس مشکلی از لحاظ تحریم و بستن حساب ها در آن وجود ندارد.

البته این صرافی برای دوستانی که در حال حاضر رمز ارزی غیر از متیک یا اتریوم دارند و مایل به تبدیل آن به متیک میباشند مفید است و امکان شارژ ریالی و خرید اولیه رمزارز توسط پول ایران در صرافی کوینکس وجود ندارد و نکته قوت این صرافی پایین بودن کارمزد ها هنگام تبدیل رمز ارز میباشد. همچنین در این صرافی بدون احراز هویت میتوانید تا روزانه 10 هزار دلار برداشت و واریز داشته باشید.

شارژ حساب در کوینکس

پس از ورود از طریق منوی بالا بخش Assets و زیرمجموعه Deposit میتوانید حساب صرافی خود را با رمز ارز فعلی خود شارژ نمایید.

شارژ حساب در کوینکس

دقت بفرمایید که در قسمت Deposit شبکه رمز ارز فعلی خود را انتخاب نمایید و مشابه عکس فوق کیف پول مربوط به آن را در صرافی کوینکس انتخاب نمایید.

سپس به بخش Exchange بروید و جفت ارزی را انتخاب نمایید که یکی با نام ارز دیجیتال شما و دیگری با نام ETH نماد اتریوم یا Matic باشد. اگر رمزارزی داشتید که امکان تبدیل مستقیم وجود نداشت باید اول به USDT تبدیل نمایید و سپس آن را به ارز Matic یا ETH تبدیل کنید.

خرید اتریوم در صرافی کوینکس

بخش Market را انتخاب نمایید و تعداد کوین فعلی که میخواهید با اتریوم معاوضه کنید را در داخل بخش Value وارد نموده و دکمه Buy ETH را بزنید. برای Matic نیز مشابه همین روش در قسمت Matic/USDT میباشد.

پس فشردن دکمه معمولا در عرض چند ثانیه ارز اتریوم یا متیک از سر خط معاملات صرافی خریداری میشود به کیف پول اتریوم یا پلی گان شما در صرافی کوینکس منتقل میشود.

ارسال اتریوم از صرافی کوینکس به متاماسک

به بخش Withdraw بروید و در قسمت Coin Type ارز ETH یا MAtic را انتخاب نمایید و در بخش Withdrawal Address ، آدرس کیف پول متاماسک خود را وارد نمایید. ( در این مرحله کاملا دقت کنید و آدرس والت خود را از Metamask کپی نمایید و اشتباها کیف پول دیگری وارد نکنید که پول شما به حساب دیگری خواهد رفت)

با فشردن قسمت آدرس کیف پول متاماسک میتوانید آن را کپی نمایید.

در قسمت Actual مقدار ETH یا Matic که میخواهید به متاماسک بفرستید ار وارد نموده و در نهایت دکمه Submit را بزنید و تا چند دقیقه دیگر اتریوم یا متیک شما در داخل کیف پول متاماسک خواهد بود.

پس از شارژ اتریوم یا متیک در کیف پول متاماسک، شما آماده رفتن به مرحله بعد و مارکت های NFT بر اساس شبکه اتریوم خواهید بود.

با خرید انفتی گربه های ایرانی Persian Cats NFT با رمزارز Matic میتوانید در مسابقات مربوط به دارندگان این NFT شرکت کنید و برنده جایزه مسابقات شوید و یا Persian Cat های خریداری شده را پس از پایان مسابقات با قیمت بالاتر در OpenSea و سایر مارکت های NFT برای فروش بگذارید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر وارد سایت Persian Cats NFT شوید.

NFT چیست؟

NFT چیست؟

انفتی یا توکن غیرقابل معاوضه Non-fungible token | NFT یا توکن غیر مثلثی ، دارایی یا موارد منحصر به فرد ایجاد شده به صورت دیجیتالی با مالکیت مدیریت شده توسط بلاکچین هستند.

مشاهده مطلب »
نحوه ساخت NFT چگونه است؟

نحوه ساخت NFT چگونه است؟

تولید انفتی NFT ، روندی نسبتاً ساده است و نیاز به دانش گسترده ای ندارد،اما قبل از شروع باید تصمیم بگیرید که در کدام شبکه بلاک چین می خواهید NFT خود را ایجاد کنید.

مشاهده مطلب »
نصب کیف پول متاماسک MetaMask

نصب کیف پول متامسک MetaMask

کیف پول متاماسک بهترین والت برای ذخیره اتریوم و اتصال به سایت های NFT میباشد که جهت عضویت و خرید و فروش NFT از طریق اکثر سایت و مارکت های انفتی مورد استفاده قرار میگیرد.

مشاهده مطلب »