سایت های خرید و فروش NFT

سایت های خرید و فروش NFT

سایت های خرید و فروش NFT مختلفی وجود دارد و در اینجا قصد داریم معروفترین و بهترین سایت های انفتی را خدمت شما معرفی کنیم.

خرید و فروش NFT در سایت OPENSEA

1. سایت OpenSea اپن سی

وبسایت OpenSea.io با جسارت خود را بزرگترین بازار NFT توصیف می کند و در واقع در حال حاضر بزرگترین وبسایت خرید و فروش انفتی میباشد.

این پلتفرم طیف گسترده ای از انواع انفتی را ارائه می دهد ، از جمله انفتی هنری ، نام دامنه های کریپتو ، دنیای مجازی ، کارت های معاملاتی ، ورزشی و کلکسیون های مختف.

این دارایی ها بر روی شبکه اتریوم و Polygon و دارای استاندارد ERC721 و ERC1155 هستند. شما می توانید دارایی های دیجیتالی منحصر به فرد و مشهوری مانند Axies ، CryptoKitties ، Decentraland ، ENS names و موارد دیگر را نیز ازین مارکت خریداری کنید یا بفروشید .

سازندگان NFT می توانند انفتی خود را با استفاده از ابزار ضرب mint وبسایت اوپن سی ایجاد کنند. برخلاف بسیاری از وبسایتهای NFT برای ایجاد انفتی جدید فقط هزینه قرارداد اولیه را باید بپردازید و هزینه ایجاد انفتی ها و تعیین قیمت آنها در ادامه رایگان میباشد.

اگر در حال توسعه قرارداد هوشمند خود برای یک بازی ، مجموعه دیجیتال یا پروژه دیگری با موارد دیجیتالی منحصر به فرد در بلاک چین هستید ، می توانید به راحتی از امکانات OpenSea استفاده نمایید.

اگر میخواهید NFT خود را در OpenSea بفروشید ، می توانید آن را با قیمت ثابت بفروشید ، لیست قیمت نزولی ایجاد کنید یا لیست حراج ایجاد کنید.

در قسمت های بعدی به صورت اختصاصی، نحوه کار با وبسایت OpenSea ، ایجاد ، خرید و فروش NFT در این مارکت را توضیح خواهیم داد.

به عنوان نمونه میتوانید مجموعه انفتی های گربه ایرانی که دارای قرارداد اختصاصی تایید شده ERC721 را در سایت اپن سی مشاهده نمایید. به طور کلی انفتی هایی که قرارداد های اختصاصی خود را بر روی بلاکچین اتریوم یا پلی گان دارند معتبر تر هستند.

مشاهده کلکسیون Persian Cats NFT بر روی سایت OpenSea

اگر شما هم تمایل به سرمایه گذاری در NFT و شرکت در مسابقات و بازی های مربوط به آن را دارید، ما انفتی گربه های ایرانی Persian Cats NFT را به شما توصیه میکنیم.

ورود به سایت و ایجاد Persian Cats NFT

سایت TofuNFT توفو انفتی مارکت خرید و فروش NFT

2. سایت خرید و فروش TofuNFT توفو انفتی

وبسایت توفو انفتی TofuNFT.com یک بازار غیرمتمرکز کاملاً ویژه برای خرید، فروش و تجارت NFT است که توسط SCV.Finance ایجاد شده و در چندین بلاک چین مستقر شده است.

در حال حاضر tofuNFT از بلاکچین بایننس، اتریوم، پلی گان، آوالانچ، فانتوم و آربیتروم پشتیبانی می کند.

برای فروش NFT، باید ابتدا از صفحه پروفایل خود دیدن کنید تا همه NFT هایی را که بر روی شبکه دارید را در آنجا ببینید. tofuNFT به شما کمک می کند بین NFT های موجود در کیف پول خود جستجو و فیلتر کنید و تمام فعالیت های مربوط به NFT و کیف پول خود را بررسی کنید.

دو روش تعیین قیمت ثابت و حراج برای معامله NFT در سایت tofuNFT وجود دارد. هر دو روش Gas Free هستند و ایجاد آن ها بسیار راحت است.

بازار انفتی Rarible

3. سایت Rarible رریبل

سایت Rarible یک بازار NFT است که “صاحبان” آن توکن ERC-20 RARI را در اختیار دارند. Rarible توکن RARI را به کاربران فعال در این پلتفرم ، که در بازار NFT خرید یا فروش می کنند ، اهدا می کند و هر هفته 75000 RARI توزیع می کند.

این پلتفرم تمرکز ویژه ای بر دارایی های هنری دارد. سازندگان می توانند از Rarible برای ایجاد NFT های جدید و خرید و فروش آثار خود ، اعم از کتاب ، آلبوم موسیقی ، هنر دیجیتال یا فیلم استفاده کنند. خالق حتی می تواند برای همه کسانی که به Rarible می آیند ، مختصری از اثر خود را به نمایش بگذارد، اما دریافت پروژه کامل را به خریدار محدود کند.

سایت Rarible در دسته هایی مانند هنر ، عکاسی ، بازی ، متاورس ، موسیقی ، دامنه ،میم ها و سایر موارد دیگر انفتی خرید و فروش می کند.

4- سایت SuperRare سوپر ریر

سایت خرید و فروش انفتی SuperRare تمرکز زیادی بر بازار آثار هنری دیجیتالی منحصر به فرد و تک نسخه دارد. هر اثر هنری به طور واقعی توسط یک هنرمند در شبکه ایجاد شده و به عنوان یک قطعه دیجیتالی قابل جمع آوری رمزنگاری شده است که می توانید مالک آن شوید و معامله کنید. این سایت خود را مانند اینستاگرامی با قابلیت فروش آثار هنری میداند و روش جدیدی برای تعامل با هنر ، فرهنگ و جمع آوری مجموعه های هنری در اینترنت ارائه می دهند.

هر اثر هنری در SuperRare یک مجموعه دیجیتالی است – یک شی دیجیتالی است که توسط رمزنگاری ایمن شده و در بلاک چین ردیابی می شود. SuperRare یک شبکه اجتماعی در بالای بازار ایجاد کرده است. از آنجا که مجموعه های دیجیتال دارای سابقه شفاف مالکیت هستند ، برای محیط اجتماعی مناسب هستند.

همه معاملات با استفاده از اتر ، ارز رمزنگاری شده بومی شبکه اتریوم انجام می شود.

در حال حاضر ، SuperRare با تعداد کمی از هنرمندان کار می کند. با این حال ، می توانید از یک فرم برای ارسال پروفایل هنرمندانه خود استفاده کنید تا برای توسعه های آینده مورد بررسی قرارگیرید.

سایت خرید و فروش NFT - سایت Foundation فاندیشن

5- سایت Foundation فاندیشن

سایت Foundation یک پلتفرم تخصصی است که برای جمع آوری سازندگان دیجیتال و مجموعه داران برای پیشبرد فرهنگ طراحی شده است. خود را اقتصاد خلاق جدید می نامد. تمرکز اصلی آن بر هنر دیجیتال است.

در اولین پست وبلاگ در وب سایت خود در آگوست 2020 ، آنها از فراخوان آزاد برای سازندگان برای آزمایش رمزنگاری و بازی با مفهوم ارزش خبر دادند. آنها از سازندگان دعوت کردند تا “ارزش کار خلاق را هک کنند ، برانداز کنند و دستکاری کنند.”

در این سایت هر زمان که یک NFT به فروش میرسد ، هنرمند 10% از معاملات آینده اثر را نیز به خود اختصاص میدهد، به عنوان مثال ، هر زمان که یک مجموعه دار، آن اثر را به فروش برساند ، هنرمند اصلی 10% از ارزش فروش را دریافت می کند. البته این قابلیت در اکثر سایتهای فروش انفتی نظیر OpenSea نیز وجود دارد.

سایت BakerySwap بیکری سواپ

6- سایت BakerySwap بیکری سواپ

سایت خرید و فروش NFT BakerySwap یک بازار ساز خودکار (AMM) و صرافی غیر متمرکز (DEX) در شبکه بایننسBinance Smart Chain (BSC) است و از توکن BakerySwap (BAKE) برای مبادلات استفاده می کند. BakerySwap یک مرکز رمزنگاری چند منظوره است که طیف وسیعی از خدمات مالی غیرمتمرکز (DeFi) و همچنین یک صفحه راه اندازی رمزنگاری و مارکت توکن (NFT) را ارائه می دهد.

مارکت NFT آن میزبان هنرهای دیجیتالی ، مسابقات میم و NFT های استفاده شده در بازی هایی است که کاربران می توانند با توکن های BAKE هزینه آن را پرداخت کنند. همچنین ، ضرب و فروش آثار هنری در این سایت یک فرایند ساده است.

سایت  AtomicMarket اتومیک مارکت

7- سایت AtomicMarket اتومیک مارکت

وبسایت AtomicMarket یک قرارداد هوشمند بازار نقدینگی NFT است که توسط چندین وب سایت استفاده می شود. نقدینگی مشترک به این معناست که همه چیزهایی که در یک بازار ذکر شده اند در سایر بازارها نیز نشان داده می شود.

این بازار برای دارایی های Atomic است ، استانداردی برای توکن های غیر قابل تعویض در شبکه بلاک چین eosio. هر کسی می تواند از استاندارد دارایی Atomic برای توکن سازی و ایجاد دارایی های دیجیتالی و خرید ، فروش و حراج دارایی ها با استفاده از بازار دارایی های Atomic استفاده کند.

شما می توانید NFT های خود را برای فروش در AtomicMarket لیست کنید و می توانید لیست های موجود را مرور کنید. NFT های مجموعه های معروف یک علامت تأیید دریافت می کنند که تشخیص NFT های معتبر را آسان تر می کند. همچنین مجموعه های مخرب در لیست سیاه قرار می گیرند.

NFT چیست؟

NFT چیست؟

انفتی یا توکن غیرقابل معاوضه Non-fungible token | NFT یا توکن غیر مثلثی ، دارایی یا موارد منحصر به فرد ایجاد شده به صورت دیجیتالی با مالکیت مدیریت شده توسط بلاکچین هستند.

مشاهده مطلب »
نحوه ساخت NFT چگونه است؟

نحوه ساخت NFT چگونه است؟

تولید انفتی NFT ، روندی نسبتاً ساده است و نیاز به دانش گسترده ای ندارد،اما قبل از شروع باید تصمیم بگیرید که در کدام شبکه بلاک چین می خواهید NFT خود را ایجاد کنید.

مشاهده مطلب »
نصب کیف پول متاماسک MetaMask

نصب کیف پول متامسک MetaMask

کیف پول متاماسک بهترین والت برای ذخیره اتریوم و اتصال به سایت های NFT میباشد که جهت عضویت و خرید و فروش NFT از طریق اکثر سایت و مارکت های انفتی مورد استفاده قرار میگیرد.

مشاهده مطلب »