عضویت در سایت OpenSea اپن سی

عضویت در سایت OpenSea اپن سی

همانطور که قبلاً اشاره شد ، برای عضویت ، ساخت و یا خرید و فروش NFT در سایت OpenSea.io نیاز به یک کیف پول ارز دیجیتال مانند متامسک داریم. در آموزش های قبلی به نحوه نصب کیف پول متامسک MetaMask پرداختیم.

البته کیف پول های دیگری نیز مانند موارد زیر مورد تایید اپن سی میباشد، اما در حال حاضر متامسک بیشترین کاربرد را دارد.

کیف پول ارز دیجیتال قابل استفاده در OpenSea

همچنین به خاطر داشته باشید که نیاز است از طریق آیپی های غیر از ایران به سایت اپن سی متصل شوید.

مشابه تصویر زیر، پس از بازکردن سایت OpenSea.io بر روی آیکن مربوط به عضویت در سایت بزنید و سپس دکمه Sign In از طریق کیف پول متاماسک را انتخاب نمایید.

ورود به اپن سی از طریق متامسک

در ادامه وارد سایت خواهید شد و حساب شما به طور پیش فرض روی “UnNamed” تنظیم می شود و فقط آدرس کیف پول شما در زیر آن نشان داده می شود.

پروفایل اپن سی به صورت بدون نام

برای شخصی سازی حساب خود ، آیکن چرخ دنده در سمت راست صفحه را انتخاب کنید. یک پیام امنیتی اضافی در متامسک دریافت خواهید کرد ، “Sign” را انتخاب کنید و سپس می توانید به روز رسانی مشخصات خود را آغاز کنید.

تایید پیام متامسک جهت ورود به opensea

اکنون می توانید مشخصات خود را از جمله نام کاربری ، بیوگرافی و آدرس ایمیل خود را وارد نمایید.

افزودن مشخصات اکانت در OpenSea

فراموش نکنید پس از وارد کردن ایمیل در این بخش ، حتما ایمیل ارسال شده از طریق OpenSea به ایمیل خود را تایید نمایید تا ثبت نام شما تکمیل شود.

افزودن تصویر پروفایل و بنر در OpenSea

در ادامه میتوانید از منوی کاربری گزینه My Profile را انتخاب نمایید و تصویر پروفایل و بنر بالا را نیز تغییر دهید.

شما اکنون اکانت جدید خود را ایجاد کرده اید و عضو OpenSea شده اید، در بخش های بعدی به شما خواهیم گفت که چگونه NFT خود را بسازید و یا در خرید و فروش NFT در سایت اپن سی شرکت نمایید.

NFT چیست؟

NFT چیست؟

انفتی یا توکن غیرقابل معاوضه Non-fungible token | NFT یا توکن غیر مثلثی ، دارایی یا موارد منحصر به فرد ایجاد شده به صورت دیجیتالی با مالکیت مدیریت شده توسط بلاکچین هستند.

مشاهده مطلب »
نحوه ساخت NFT چگونه است؟

نحوه ساخت NFT چگونه است؟

تولید انفتی NFT ، روندی نسبتاً ساده است و نیاز به دانش گسترده ای ندارد،اما قبل از شروع باید تصمیم بگیرید که در کدام شبکه بلاک چین می خواهید NFT خود را ایجاد کنید.

مشاهده مطلب »
نصب کیف پول متاماسک MetaMask

نصب کیف پول متامسک MetaMask

کیف پول متاماسک بهترین والت برای ذخیره اتریوم و اتصال به سایت های NFT میباشد که جهت عضویت و خرید و فروش NFT از طریق اکثر سایت و مارکت های انفتی مورد استفاده قرار میگیرد.

مشاهده مطلب »