نکته مهم برای استفاده ایرانیان از سایت اپن سی

نکته مهم برای استفاده ایرانیان از سایت اپن سی

با توجه به اینکه سایت اپن سی ایرانیان را معمولا از روی اطلاعات لوکیشن مرورگر و در اکثر موارد حتی با وجود استفاده از فیلترشکن شناسایی و کالکشن های ایجاد شده را حذف مینماید، بهترین روش برای اطمینان از عدم افشای ایرانی بودن صاحب اکانت، استفاده از سرور مجازی و یا همان VPS خارج از ایران میباشد.

بهتر است بر روی VPS خریداری شده نسخه ویندوز را راه اندازی نمایید تا به راحتی متامسک و سایر ملزومات ایجاد و ارسال ان اف تی به سایت اپن سی را از طریق آن انجام دهید.

امکان خرید vps ویندوز سرورهای خارجی معمولا از هاستینگ های ایرانی مهیا میباشد. البته سعی کنید حتما از هاستینگ های معتبر خریداری نمایید. همچنین برخی هاستینگ ها و خدمات کلود خارجی نیز با قبول بیت کوین و سایر ارز های دیجیتال و بدون احراز هویت به شما خدمات می دهند.

برای راه اندازی سرور ویندوز که خوب عمل کند معمولا vps خریداری شده باید حداقل 2 گیگابایت رم و 2 هسته cpu داشته باشد و از ویندوز سرور 2012 به بالا میتوان نصب نموده و از آنها استفاده کرد.

برای ورود به سرور هم از نرم افزار Remote Desktop Connection ویندوز استفاده نمایید و با وارد کردن ip و مشخصات کاربری که معمولا Administrator میباشد و رمز عبور تعیین شده میتوانید به راحتی به سرور ویندوز خود متصل شده و سپس با نصب مرورگر کروم و متامسک با آی پی غیر از ایران به اپن سی متصل شوید تا دیگر مشکلی در این زمینه متوجه کالکشن و انفتی های شما نباشد.

NFT چیست؟

NFT چیست؟

انفتی یا توکن غیرقابل معاوضه Non-fungible token | NFT یا توکن غیر مثلثی ، دارایی یا موارد منحصر به فرد ایجاد شده به صورت دیجیتالی با مالکیت مدیریت شده توسط بلاکچین هستند.

مشاهده مطلب »
نحوه ساخت NFT چگونه است؟

نحوه ساخت NFT چگونه است؟

تولید انفتی NFT ، روندی نسبتاً ساده است و نیاز به دانش گسترده ای ندارد،اما قبل از شروع باید تصمیم بگیرید که در کدام شبکه بلاک چین می خواهید NFT خود را ایجاد کنید.

مشاهده مطلب »
نصب کیف پول متاماسک MetaMask

نصب کیف پول متامسک MetaMask

کیف پول متاماسک بهترین والت برای ذخیره اتریوم و اتصال به سایت های NFT میباشد که جهت عضویت و خرید و فروش NFT از طریق اکثر سایت و مارکت های انفتی مورد استفاده قرار میگیرد.

مشاهده مطلب »